CansuAbinik Tekli haneleri görenler burada mııı?? Bizim son 9 günümüz inşallah 🙏🏻 Sizlerin şafak kaç? Gelin doğumdan önceki son günlerimizde sohbet edelimmm 😍🙏🏻
CansuAbinik ecembugra53 Az kalmış 🌸 Göz açıp kapayana kadar bitiyooor💗 Sağlıkla sıhhatle gelsiiin inşallaahh🥰
CansuAbinik _canan_3545 İnşallah hayırlısıyla gelirler 🙈 Bende her gün gelsin diye dua ediyorum. Sonra diyorum ki hazır mısın 😂🙈
Zynbgvn Mervenur_kcbs seninle bir hafta aramız var çok merak ediyorum doğuma gidersen mutlaka yaz buraya 😀
CansuAbinik Hakaanozlemm Son 15’ten sonrası çabuk geçiyooor. Bakalımm sağlıkla sıhhatle gelsinleer 💗💗
ozgetunak CansuAbinik son 13 gün ama artık nefes alamıyorum uyku zaten yok enerji tavan ama artık gelsin istiyorum normal bekliyoruz bu yüzden zamanida belli değil inşallah hepimiz sağlıkla kucağınıza alalim 🙏
CansuAbinik ozgetunak Bende de enerji sabahtan akşama kadar tavan oluyor. Sonra bir anda düşmeye başlıyor 🙈 Eveet sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻
TgceSrbst ozgetunak Amin insallah benimde.ayni ne.uyku ne rahat.oturabiliyorum ama.cok.korkuyorum normal gorunuyor ama bakalim sancidan cok korkuyorum ben
Rumit zmrkrc benim başı aşağıda ama açılma falan yok bekliyoruz doktorum sezaryene meraklı ben normal istiyorum inşaallah gelir
Dlkozdmr Pazartesi günü inşAllah doğumum Allah’ın izniyle inşAllah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza evlatlarımızı..🤲🏻
CansuAbinik Dlkozdmr Amin inşallaaah 💜💜 Allahın izniyle, sağlıkla sıhhatle ve hayırlısıylaaa kucağımıza alalım hepimiz🌸🌸