Nurcan73 Kizlar 25 haftalık gebeyim şuan.. bu aralar çok yoğun akıntım oluyor beyaz ama bazen iç çamaşırım sanki affedersiniz altıma işemişim gibi ıslak normal mi bu sizce 😑
Aksoytetik Nurcan73 bende de oluyor sıkıntı yok doktorum normal dedi akıntı olması iyi bişiymiş canım rahat ol sende sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Deletedmom413 Normal canım bnm buara yine basladı su gbi aynı yoğunlasırsa dr. Söyle fitil veriyor geciyor
Ebru222 Bende de aynı sorun var. Korkuyorum ama yapacak birşey yok. Doktor enfeksiyon dedi fitilde kullandım ama azalma var gibi.
Nurcan73 Ebru222 benim ilk gebeliğimde de 23. Haftada suyum geldi ondan biraz tedirgin oluyorum aynı şeyi gene yaşamaktan korkuyorum açıkçası 😔