Ya arkadaşlar benim daha 13+5 ama tüylerim fırladı resmen birde öncesnde lazer yaptırmıstım. Acaba bebek tüylümü olcak nedir😂😂 bide erkek bebbek o yüzdenmi bu kadar tüylendim diyorum. Dökülecekmi bunlar bilen varmı? Yani abartılcak gibi değil ama cok tüysüzdüm smdi uğraştırıyor biraz🤨 doğumdan sonra gitcem tekrardan lazere ama 9 ay böyle mi devam etcek😭