Erva-tahq Selam bayanlar 19+3 gebeyim bugün kan ve idrar verdim tahlil idrar sonucunda epitel yüksek çıkmış bileniniz varmı ne oluyor acaba bu enfeksiyon diye okudum nette birde sizlere sormak istedim
Fatihinannesiii Bende de çıktı canım doktor bakteri demişti, bakteri üremesi yani enfeksiyon da var bende ne yapacagım bilmiyorum
Fatihinannesiii Erva-tahq fitil verdi krem verdi o da fayda etmedi canım, hala var yapmadığım şey de kalmadı geçsin diye ama hala aynı
deryaayucee Bende de çok az çıkmıştı. Enfeksiyon belirtisi. Doktor sadece 1 tane içeren suda eriyen toz ilaç verdi onu kullandım.
Erva-tahq Fatihinannesiii siZinde baya yüksekmiş benimde 37 çıkmış bakalım daha doktoruma göstermedim sonucu bana ne diyecek
Fatihinannesiii Erva-tahq evet çok yüksek ben antibiyotik tedavisi uygular diye düşünürken fitil verdi yine :((