ttazeanne Sevgili anneler 36+3den hepinize merhabalar bu haffta itibari ile göbeğimin üstünde küçük sivilceler çıkmaya başladı sizlerde yaşayan varmı bu durumu
Akty0753 ttazeanne evet canım bendede var 39. Haftaya giricem kucuk kucuk sivilceler oluyo gobegimin bazi yerlerinde