Cilemm12 Merhaba hanımlar. 16+3 günlük gebeyim. Doktorumuz plasentanın rahim duvarına yakın olduğunu ve yer değişmezse sezaryen olmam gerektiğini söyledi. Aranızda bu durumu yaşayan varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.
Omerve19 Cilemm12 benim de 11.haftadan beri asagida hatta bir gun hastanede yatmistim lekelenmem oldugu icin. Suan 32.haftaya girmek üzereyim hala rahmime yakin olarak duruyordu en son. Eger haftaya kontrole gittigimde de cikmazsa bence benim de sezeryan olur ama doktorum hâlâ normal dogum yapabileceğimi söylüyor
Omerve19 Cilemm12 benim 28.haftada mecburen vajinal muayene ile bakti dogum sekline karar vermek icin ve tam olarak kapatmadigini ve normal dogum yapabilecegimi soyledi sizin daha haftaniz erken yukari cikma ihtimali yuksek yani
Eymenimmmm Cilemm12 bnm 5ci aya kadar buyuzden kanamam oldu rahme yakin oldugu icin 5ay boyunca yattim mecburi ihtiyaçlarım dışında kalkmadim sonra yer degistirdi düzene girdi