Ben arkadaşıma aldırmıştım. Hiç yara olmamıştı çok dua etmişti bana. Bebeği 1 yaşına gelince o da bi arkadaşıma vermiş. Takmayınca 1 senenin üstüne akşam meme uçları yara olmuştu, geri istemişti. O yüzden ben de hemen aldım. Ama silverette markasını almayacaksan diğerleri çok işe yaramıyor. Bir de hiç bişi sürmeden direk kapağı takman lazım. Krem sürüp takınca bariyer oluyor krem hiç bir işe yaramıyor gümüş. Ve oksitlenebiliyor kapaklar. Ben aldım37.haftada takmaya başlarım👍🏼