Merve8494 Ogrtmnanne2 sağlık odağındaki ebeniz haber verir büyük ihtimal 18+6da asi oldum 1 ay sonra bi daha olucam
threestar Ogrtmnanne2 20. Haftada yapıyorlar genelde geç kalmamıssınız sağlık ocagınızda size atanan ebeyle görüşün o randevu verecektir
monaroza Ogrtmnanne2 Çarşamba günü 22+6 da ilkini oldum daha ama kolumu bugün kaldırabildim biraz iki gün çok kötüydü ama üstüne yatamıyorum hala 😓
Kybele23 Ogrtmnanne2 sağlık ocağındaki ebem 23.haftayı önerdi bana 23.haftada ilk dozunu vuruldum 1 ay sonra 2. Doz oldu.
Semrafiratgokbudak Kybele23 2kere mı asi vuruluyor ben 20 haftamadayim vurundum kasımda bidaha gelmei söylemişti yine mı asi vurunucam