Tgbcyln Ben pelin hanıma gidiyordum memnun kalmadım şimdi özel muayenehanesi olan bir doktora gidiyorum mis gibi özel hastaneye gittiğimi anladım o kdar söyleyebilirim ben memnun kalmadım ama memnun kalanlar var bir arkadasım orada doğum yaptı çok memnundu