feyzaYgn doktorum bana mide bulantısı için önermişti zencefilli kurabiyeler yapıp yiyebilirsin dedi,çayını içebilirsin dedi.Sıcak suya az miktar toz zencefil koydum ılık olunca içtim beş altı yudum çok içemiyorsun zaten tadından dolayı benim bulantıma iyi gelmişti.Bide yoğurda karıştırıp ye demişti onu da denedim ama yiyemedim