Feri123 35+2 haftaligim ama adetin ilk günü gibi çok ve beyaz akintim geliyor bu sizce normal mi ?Erken doğuma sebep olucak bisey mi?Çünkü adet olucakmış gibi de sol kasigim hafif hafif ağrıyor.
Nilesso Feri123 Evet korkmayın bndede var 35 haftalığım eğer koku yoksa hiç korkmayın normal baskı yaptığı için
Bebikinannesi Feri123 Bende varim🖐🏻 farkli bir postta sormustum acaba nisan mi diye o derece fazla gelmisti 36. Haftadayim sizlamalar bendede oluyor
ecembugra53 Feri123 Doğuma yakın kişilerde akıntı fazlalaşır bebek kendını Doğuma hazırladığı için bende aynıyım 😊
Tubacati 33+3 haftalığım bende de aynı durum var. Bebeği iki gündür çok aşağıda hissediyorum. Acaba akıntı bu yüzden mi oluyordur?
Serpil34 Beyaz akıntı normal benimde var koku yoksa rengi sarı değilse idrarda yanma yoksa korkma dedi doktorum baskıdan dolayı beyaz akıntı olurmuş