Sedaasell Kızlarrr 15+5 haftalığız cinsiyeti çok merak ediyoruz gitsek söyler mi doktor acaba..?? Bu haftalarda öğrenen var mı..🙂😍
Ayseozmenucar Sedaasell benim 12. Hafta da tahmınde bulundu randevu zamanın geldıyse gıt yoksa bıraz daha bekle😊ben 16 olucam ama sonrakı hafta 17. Haftaya randevu aldım daha belli olsun diye
Sedaasell Ayseozmenucar benimde randevum 17 haftaya ama çok merak ediyorum..🙂 Beklemeden gitsem mi diye düşünüyorum.
Sedaasell Sinemmy bana 14 haftadan önce söyleyemem demişti canm ama belki net görürse söyler belli mi olur. 🙂
BebegimleYeniHayat_34 Sedaasell tabiki söyler 12.haftada erken diye tahmin etti bizim doktorumuz 13.haftada net bir şekilde söyledi erkekler genelde erken gösteriyormuş kız bebeklerde geç öğreniliyormuş genel de
Sedaasell BebegimleYeniHayat_34 evet ben kızımda 22 haftalıktı öğrendm. Erkek gösterir diyolar kız saklarmış. 🙂
Mirayse1 Sedaasell doktorum bana 14 haftalıkken gel dedi. Kesin sölicem dedi çünkü 11haftalıkken cinsiyeti belli ama sölemem demişti. çarsamba gitcem cok merak ediyorm bende.
Ayse-18 Sedaasell ben 12+5 gittim doktorum tahmin edicez dedi kıza benziyor 14. Haftada gel kesin belli olur dedi 14. Haftada gittim alışverişe baila kuz geliyor dedi ben cok erken öğrendim 😊🤰🥰
Sedaasell Mom0101 kız göstermez derler sizin görmüşse iyi bir doktor biizm de görüp söyleye bilir o zaman..🙂
Ayse10 Sedaasell perşembe günü tam 17 haftalık oluyoruz inşallah söyler doktor çok amin🙏 Çok merak ediyoruz😁
bernabaskaci Ayse10 16 haftalıkken erkek denilmişti 20 haftada ultrason ve detaylı ultrasonda kız çıktı net olmayabiliyor malesef 😊
Sedaasell bernabaskaci aynı durumu kızımda bende yaşadım %99 erkek dedi üstüne basa basa 22 haftada öğrendm ki kız 😂