Happy-20 Merhaba arkadaşlar ben 32 haftalık hamileyim doktorum herşeyin yolunda gittiğini fakat bebeğin bel kalınlığının iki hafta geri olduğunu söyledi kilosuda 1600 gram dedi düşükmüş sizlerin bu haftalarda nasıldı?
Sltn01 Happy-20 canım benim 2000 kiloydu . Ama çok geride değil sen nasıl besleniyorsun peki yemen nasıl
Maykoo Happy-20 31+4te 1650ydi bende de 1 hafta gerilik vardı ben kağıtta gördüm doktorum gayet iyi dedi takma kilosunu falan birden bire kilo alırlar ilerde
Nihalerdogan Happy-20 Asla sağlıklı beslenmeme rağmen 31+0 da gittim 1.751 kg geldi. Şuan 32+0 dayım muhtemelen 1.900 olmuştur. ama bence dert etme bünye ve genetiklede alakalı belki minyon bir bebişin olacak
Fatos2304 Nihalerdogan 32 haftada benim de 1900 dü suan 34/5 bakalım iki hafta sonra gittiğimde kaç gelecek
Simgedemirbas Happy-20 nasıl bekleniyorsunuz derken anlayamadım canım , 9 kilo aldım 72 ile hamile olduğumu öğrendim şuan 81 kiloyum 😔
Happy-20 Happy-20 nasıl besleniyorsunuz yazacaktım pardon ben baya herşeyden yiyorum sağlıklı şeyler olmak kaydıyla ama bana yaradı bebeğe yaramadı
Happy-20 Happy-20 nasıl besleniyorsunuz yazacaktım pardon ben baya herşeyden yiyorum sağlıklı şeyler olmak kaydıyla ama bana yaradı bebeğe yaramadı
Simgedemirbas Happy-20 benimde öyle olabildiğince süt içiyorum yumurta yiyorum yoğurt çok yiyemiyorum ama sütü ve yumurtayı mutlaka yiyorum. Muz ve havuç önerdi doktorum sık sık havuç yiyorum muzu pek sevmediğim için. İnşallah toparlarız canım🙏🏻
Nihalerdogan Fatos2304 Benmde artık en çok merak ettiğim şey kilosu en azndan 3 yada 3.250 doğsa yeter 😅🥰
35ebrar35 Happy-20 31 hafralikken gittim 1 kilo 749 grmdi 41 santimde boyuydu canm doktirum guzel dedi zaten 32 haftadan sonra haftada 400 ila 500 gram aliyolarmis et balik sut urunu agirlikli beslen
Ronyaseda Happy-20 Benim 33 de 2320 gramdi. Ama bebekler bazu haftalar az alıyor 1 ay sonra gitmişsin bir bakmışsın ki baya kilo almış