Edaedaeda bence diretmeyin yani benim hiçbi engelim olmamasına rağmen ben de normal Doğum yapmaya cesaret edemediğim için sezeryan olmak istiyorum bu devirdeki sezeryan ameliyatlarıda çok rahat geçiyor elbetteki her ameliyat olduğu gibi 1-2 gün ağrınız olacak ama dayanılmayacak bi ağrı değil sezeryan bebekler için neredeyse risksizdir maşallah bebeğinizde kilolu bi sorum çıksa Allah korusun sürekli kendinizi suçlama duygusu yaşıyacaksınız benim şahsi fikrim bu yönde yine de siz bilirsiniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💜