Arkadaşlar merhaba 25 haftalık gebeyim 4 boyutludan sonra yani henüz daha 1 ay olmadı doktorum kan ilacına başlatmıştı. Nerdeyse 3 gündür süre gelen bir ishalim mevcut. Ama bugün daha da sıklaştı saatte bire düştü hatta iş yerime gidip ayakta kalıp yürüdükçe karın ağrısıyla beraber 10 dk da bire düştü. Daha fazla dayanamadım ve doktoruma gittim hemen. O da kendi odasında ultrasondan baktı bebekte herhangi bir sıkıntı yok dedi. Ebenin yanına yolladı nst ye bağlanmamı ve alttan muayene olmamı söyledi. Ebe muayene etti herhangi bir açıklık yok nst ye bağladı sancı yok. Doktorum da yatış yapıp serum takalım dedi. Eşimde yanıma geldi kendisi de sağlıkçı ve bu işleri (alanı kadın doğum değil) biliyor az çok. Yatmam için gerekçelerini sordu resmen gıy gıy bişeyler söylediler ağızlarının içlerinde. Yani sorun var mı diye soruyoruz hayır ama ishali rahatlar kaybettiği suyun yerine gelmesi için serum takarız diyorlar. Eşim de ısrarla kaybedilen sıvının yerine biz sabahtan beri sıvı tüketiyoruz zaten. Serum çok gerekliyse ayakta takalım oturduğu yerden dedi prosedür gereği yatış işlemi yapılmadan serum takılmıyormuş. Biz de kağıt imzaladık ve çıkış yaptık. Serum da takılmadım yatış da yapmadım. Sadece amaçlarının para kazanmak olduğunu hissettirdiler çünkü. Özel hastane bu arada. Başına böyle bir durum gelen var mı. ? Bu arada gebeliğin başlangıçlarında sadece küçük bir lekelenmem oldu. İş yerim de hastaneye çok yakın olduğu için hemen hastaneye gitmiştim ultrasonda bakıldığında herhangi süregelen bir kanama olmadığını söyleyip yine yatırmışlardı. Biz de endişemizden dolayı yatmıştık. Tek bir gecede sadece iki serum takılmıştım. Doktor kendi ultrasonundan bakmamıştı ertesi gün. Büyük olan ücretli ultrasona göndermişti. Ordan akıllanmıştım az çok bundan sebep bu sefer yatışı ben de reddettim.