Kumru2960 Astadavistabeybi aynı bende valla 27 hafta 6 günlüğüm 2 gündür tam bitti dedim yine başladı
ozsim23 Astadavistabeybi ben de 32 haftalığım 2 3 hafta önce mide ekşimesi ve yanması olıyodu . Tamamen yediğimiz şeylerden oluyor. Asitli kafein baharatlı yiyecekler yapıyor malesef . Birde yatmaya yakın birşey yemeyin o daha çok tetikliyor . Bn uyuyamıyordum bu yüzden çok kötü birşey .
Astadavistabeybi Kumru2960 berbat ya gerçekten midem boğazım yemeklerden tekrar tiksinmeye başlayacağım bu gidişle yemeye korkar oldum 😣
Fatmagl_01 bende 29. haftadayım bi kaç haftadır bende de mide ve boğaz yanması çok oluyor geceleri bile uyandığım oluyor doktorum gaviscon önerdi içiyorum tavsiye ederim.