Eveeet günlerden Çarşamba - 02.Eylül yııııl 2020 oğluma kavuştuğum gün. İsteğe bağlı olarak 09.Eylül.2020 tarihinde planlı sezaryen olacaktım ama oğlum 1 hafta daha dayanamadı ve kendince gelme kararı almış 😂 1 Eylül sabahında başlamıştı hafif sancılarım çok tuhaftı adet sancısı gibi ama pek önemsememiştim doktorum normal olduğunu söylemişti doğum yaklaştığı için. Tesadüf ki o günün sabahıda doktorda randevumuz vardı herşey yolundaydı nst’de bir defa sancım 70 gösterdi onun harici sancım vardı ben hissediyordum her ne kadar nst’de çıkmasada ebe bana inanmakta güçlük çekiyordu 🤦🏻♀️😂 Öyle böyle derken evimize döndük, sancım tüm gün boyunca devam ediyordu neyse geceyi zar zor ettim uyudum uyandım uyudum uyandım en sonunda duşa girdim rahatlarım belki diye, aman yarabbiiiii birde ne göreyim kahverengi leke akmıştı iç çamaşırıma tabi ben görünce şok oldum hem korktum hem sevindim çok anlamsız hissiz bir andı duyguydu 😂 eşim hemen hastaneye gidelim diyerek yola çıktık saat gecenin ¾′ü. Hemen acilden giriş yaptık doğum katına yönlendirdiler ebe hemen nst’ye aldı ordada yine aynı sancım 70 çıktı bir defa ama artık ben çıldırıcam kimse bana inanmıyor çünkü sancım ağrım var 😂 Ebe hanım çok şekerdi ne yazık ki alttan kontrol etmem gerekiyor içimiz rahat etsin en azından dedi mecbur kaldım veeee 2 cm açıklığım vardı hemen doktorumuza haber vermem gerekiyor muhtemelen yatış verecekler sabahada acil sezaryene alırlar dedi korkudan titredim tansiyonum düştü falan 😂 1 saat içinde tekrar kontrol etti 4 cm olmuştu bana resmen yalvardı normal doğur bak açılman çok hızlı ilerliyor vs ama ben korkudan aslaaağğğğğ diye direttim 🙈 sabah acil sezaryene alındım spinal anestezi gerçekten hiç acıtmadı zaten anında hissettiriyor kendini bacaklarda sıcaklık uyuşukluk tuhaf bir duygu ama korkulacak birşey değil. Beni yatırdılar doktorumu bekledik o arada dokunmaları hissediyorum sondayı takmışlardı ama sadece dokunma hissi var acı ağrı asla yok. Neyse doktorum geldi başladılar 09:38′de bal oğlum Burak Ayaz’ım doğdu 3300 kg / 52 cm dünyalar benim oldu. Hemen işlemler bitti ben narkozdan dolayı çok titredim istemsizce hemde üşüdüm ama narkozu çok hızlı atmıştım odaya çıktıktan 1-2 saat sonra bacaklarımı hissetmeye başlamıştım hiç öyle aman aman ağrım olmadı çok şükür ilk yürümemdi gayet iyiydi ne baş ağrım dönmem hiç olmadı, kendi kendimede bol bol yürüdüm. Sütüm hemen gelmişti fakat ben göğüs ucum olmadığı için emziremedim oğlumu, hâlâ emziremiyorum sütümü sağıp veriyorum, ama memede tutmaya devam ediyorum tutar ümidiyle. Bugün tam 1 aylık olduk şuan yanımda uyuyor minik erkeğim. Allah isteyen herkese bu tarifsiz mutluluğu yaşatsın inşallah, hepinize sağlıklı huzurlu doğumlar diliyorum annelerim hiç korkmayın herşey bir anda olup bitiyor Allaha bol bol dua edin 🙏 Biz kadınlar çok güçlüyüz 💪