Beyza12344 HicranKzn bosver paranla rezil olma git sağlık bakanlığına da şikayet et doktorunu da değiştir hasta dosyanı sana vermek zorundalar dosyanla istediğin yere gidebilirsin
HicranKzn Yenidenanne adap vardır dimi güzelce yaklaş ilk gebeliğim tecrübesizim ama yok. İnsanlıktan nasibini almamış
HicranKzn Zeynepyilmaz yok çok şükür. Aksine bu kadının dediği tam istediğim gibi bir gebelik bebek tam istediğim gibi. Çok şükür bi sıkıntımız yok.
HicranKzn Duyguhan ayyyy inşallah 🙏🏼 Olmazsa da sancı gelene kadar gitmicem doktora sonra neresi müsaitse orda doğum yapıcam. Öyle nefret ettim kadından
BurcuSiratas HicranKzn yok artık bebeğin kilosu, plasentası, bebeğin suyu, kan hacminin artması vs hepsini toplandığın zaman zaten 10 u geçiyor 🙂
HicranKzn BurcuSiratas bende dedim bebeğin hiç kilosu yok mu hayır bunlar senin dedi. Şeffaf bir bebek taşıyorum herhalde 🙂
NurayUzunAkduman HicranKzn şikayet maili atın hastaneye. Ne olursa olsun bu şekilde davranmaya hakkı yok . Sevmediği bir iş ise yapmassın alla alla yaa
NurayUzunAkduman HicranKzn yani oda olabilir ama şikayet mailleri genelde hastanedeki bütün hekimler görüyor. Belki biraz utanır da bidaha yapmaz.
Beyza12344 HicranKzn ne demek ☺ ben mesela her tahlilden 2 nusha alıp kendim de bir dosya oluşturdum özellere güven olmuyor dıye 🤗