Ebru-123 Tüm vücudda kasintim var kendimi durduramıyorum kıpkırmızı oldu artik.gebelik sekerim var.diyeti yapmayı biraktim gibi bisey 38.haftadayim.bu durumu yasayan varmi. Kaşıntıların sebebi ne olabilir
Sevdiss_17 Ebru-123 benim bildgim ve okudugum kader kan degerlerinize baktirmaniz gerek gebelik kolestazi diyolardi galiba doktorunuzu bilgilendirin
Semam Ebru-123 Gebelik kolestazidir büyük ihtimalle canım bendede olmuştu bana genel cerrah doktorum ursactive diye bi hap vermişti onunla biraz olsun hafiflemişti ama tamamen gecmiyo tabi ama sabret doğum yaptığın an bitiyo 🙈 yaklaşık 5 aydan fazla kaşındım dogurdugum an bitti 🤭🤭
yasemin257 Ebru-123 Ben bu durumdan dolayi gittigimde acile direk 3 tüp kan alindi gebelik zehirlenmesi geciriyormusum. Acilmamda olusmus tabi direk doguma aldilar. Bu anne ve bebek için riskli bi durum. Kesinlikle beklenmemeli
LeylamBenim Ayni sorun bende de vardi kizlar, karaciger enzimlerime baktilar, gebelik kolestazi cikti. Doktorum dogumdan sonra , plasenta vucuttan cikinca gececek dedi. Korkulacak bisey yok. 36. haftam buarada , bende 35. haftada basladi.
Ebru-123 Superisiiiii benimde kan.degerlerim normal cıktı. Ama losyon verdi doktor.onun etkisi de olmuyor.kasiniyorum durmadan
LeylamBenim Ebru-123 Ebru-123 kan ve idrar tahlili yapildi. Kanda bazi degerler var yuksek cikti onlar. Benim kasintilar cok yogun kanatana kadar kasiyorum. 37. haftada doguma alcak beni o yuzden bebegin ciger gelisimi hizlansin diye igne yapildi. Dogumdan sonra gececek dedi doktorum zaten.
DilanG Semam Merhaba bişe sormak istiyorum bende kolestaz geçiriyorum ursoactive verdi doktor siz doğum yaptınız mı acaba bebeğin erken alınma gibi bir durumundan bahsetti doktorunuz
Semam DilanG Evet ben 15. Haftadan beri kaşıntım başlamıştı ilaç kullanınca bi zaman hafifledi sonra 32. Haftadan sonra yine aynı şiddetine geldi kaşıntılarım. 37+5 ’te doğuma alındım. Oda artık kasintilar dayanılmayacak bi hal aldı doğum yaptım o gece hiçbirşeyin kalmadı silindi gitti valla o kasintilar 🙈 çok enteresan ama geçti yani 😁
DilanG Semam Ben de kullanıyorum ilaç ama tamamıyla geçmiş değil zor bişe gerçekten 😃benim endişem bebek için ama bazı okuduğum seyler biraz korkuttu
cagla7980 Semam Sema Hanım merhaba ben de 15+6 günlük hamileyim. 20 gündür ursomed kullanıyorum ama bazı doktorlar kullan bazıları kullanma dedi. Siz de kullanıp bebeğinizi sağ salim kucağınıza almışsınız. Bebeğe etkisi oluyor mu diye endişeliyim. Bazı doktorlar ilaç içmemem konusunda ısrarcı bazıları ilacı içmezsen bebeğe zararı olur dedi. 20 gündür kullanıyorum ama moralim çok bozuk her kontrol sonrası gastro ve kadın doğumcumun farklı fikirlerinden sinirlerim bozuluyor ağlıyorum. Siz kaç aylıkken kaç gün kullandınız?
Semam DilanG Sakin internetten okuma araştırma sakin 😂😂 o internette okuduklarım benim aylarca psikolojimi bozdu 🙈 düşün okuduklarımı sanki birisi yaşamış gibi doktora soruyordum 🙈😂😂 ama asla korkulan bisey değil zaten sürekli takip altındasındır sende kan tahlili vs. Gibi en iyisini doktorun bilir ona güven 😁 bak ben o korkuttum kendimi ama alabildim kucağıma Allahima bin şükür sende okuma tecrübeyle sabit ordan okuduklarının hiç alakası yok 🤭🤭
Semam DilanG Dediğim gibi ilaç hafifletiyo ama tamamen kesmiyo tabi kaç haftaliksin şuan dogurdugun an bitecek ama bunu düşünerek sabretmeye çalış 🙈
DilanG Semam 37 haftaya girdim az kaldı bennde onu düşünerek rahatlamaya çalısiyorm ama aklıma takılan bebeğin erken alınıp alınmasının önemi doktorum bişe demedi çünkü
Semam DilanG Ya zaten bana 34. Haftadan sonra dayanamadigin yerde alırız demişlerdi. 37+5te alındı benimde tek korkum kuveze alınırmı diye düşünüyodum ama 2700 kg olmasına rağmen bi sorun olmadi kuvezede alınmadı 😊😊