Adarlif canim benimde çok yüksek çıktı 75 grmlik yükleme oldu açlık 145 filandi yuklemeden sonra 210 çıktı dahiliyeye sevk etti oda insülin başlamam gerektiğini söyledi ama kafam çok karıştı yani bi diyet filan vermedi bile bi diyetle deneseydik belki düşerdi diye dusundium bide insülin gunde 4 defa vurulacakmis ben yanlış yapıyorum belki bilmiyorum ama bir haftadır diyet yapıyorum evde olcuyorum sekerimi baya dustu üstelik yürüyüşte yapıyorum insulini simdilik kullanmıyorum bir hafta sonra gidip anlatacam doktora belki kızacak ama ben kendimi gayet iyi hissediyorum çok şükür anlamadım gitti