29 haftaligiz fındık kizim surekli kirip kırıp. Nefes darlığı yasiyorum kizlar. Derin nefes bile zor aliyorum. Göbeğim baya çıktı kaşıntı yasiyorum. Cildiye doktoru ilac, krem verdi ama reçetede hamileler kullanmasin yaziyor bende güvenip kullanamiyorum