Tubau yaa bende beyaz geliyor akıntı gbi ama daha yoğun parça parça sonra çamaşırıma yapışıp kalıyor akıntıdan farklı oldugu kesin ama bazen akıntıyla bir geliyor parça parça parça gelirmi sizce bu şöyle düşün hani küçükken önlüğün koluna burnunu silersinde kalıp gbi olur ya 😂 ahada öle yani sümüksü yapısı ama kan yok bende bebek yerleşirkende kan değilde böyle beyaz bir sıvı akmıştı adet oldum sanmıştım hatta bu beyaz sıvıyı görünce hamileyim galiba demiştim 😂 öle de olmuştum