Kelebek_111 benimde dün gece geldi nişanım sancılarım çok düzensiz olduğu için doktoru arayıp bilgi verdim gelmek istiyorsan gel dedi ben istemedğimi söyledim gidince alttan mıayene sürekli nst yıpratıyolar en güzeli evde sancıyı çekip sıklaşınca hastane yolunu tutmak , dün iki defa çatı muayensi yaptı 2 defa nst ye soktu