Arkadaslar 32.6 haftalık gebeyım ve bugun kontrole gıttım bebegımın başı ve karın bolgesı buyuk dedı doktorum bası buyumeye devam ederse normal dogum olamazsın dedı onemlı olan normal olup olmaması dgıl acaba baska bı sıkıntısımı varda bası ve karın bolgesı buyuyo anlamdm tek gunune gore bacak boyu ıyı gıdıyor ama karın ve bas kısmı buyuk dıyo korkulcak bısey yok dıo ama ben yınede korkuyorum ne olur yardımcı olun allak bullak oldum 😭