Kuzucumm Birgul kac haftalik oldunuz bende 6 haftayim ne zaman gitsem bilmiyorum. İnş duyarsin kalp atisini 🤲
gulapikk Kuzucumm neyse başka bir arkadaşınki de 2400 küsürmüş tek gebelik demekki kişiden kişiye sonuçlar değişiyomuş 🥰
Birkucukeylul Benim de 1057 çıkmıştı pazartesi günü öğrendik bugün keseyi gördük 16 Ekim de nasipse kalp atışı için gün aldık 😊 5+1. Eşim ikiz bende hcg yüksek ikizim olacak diye bir heyecanlandım ama daha yüksek de olabiliyormuş 🙈😊
Kuzucumm Birgul teşekkürler canim inş bende kalp atışlarını duyarim.Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🤲
-Kbra8- gulapikk bende 4+3te öğrendim kan testinde 2015 çıkmıştı değerim. Şimdi 7+4 olduk. İkiz değil 😊 ayrıca 4+3 de kese göründü bende. Gittiğinde sende görürsün canım.
4281094 gulapikk normal benimde aynı rakamlardaydı öğrendikten iki gün sonra gittim tekrar kesem çok net görüldü hayırlı olsun inşallah güzel bir hamilelik geçirirsin 😊
seferogluterlan gulapikk Bende ayın 1 de keseyi gördüm şu an 4+5 çok şükür beta hcg 3122 çıktı doktora sordum hiç bir sıkıntı yokmuş kafam ilk 3 aya takılı inşallah hepimiz çok iyi hamilelik geçiririz 🤭