19231923 Merhaba hamiş arkadaşlar 26 haftalık hamileyim geçen ay yavaş yavaş eksikleri almaya başladık ama neyden ne kadar almam gerek işin içinden çıkamadım az alsam yeter mi tulum mesela üst takım kaçar tane gerekir ?? Fikir verir misiniz
minnakmina 19231923 çabuk büyüdükleri için çok almaya gerek yok bence özellikle ilk üç için 6 takım olsa yeter bence zaten sürekli yıkanıyorlar
19231923 Sadece 3 tulum bir de takım aldım bi kaç tanede patiksiz ve patikli alt var bi kaç tanede badi ama daha almam gerek çok az bunlar hepsi de yeni doğan da değil
Buyrenk Yeni doğan 7 kat kıyafet olsa yeter gibime geliyor tulum alt üst farketmez sonuçta her gün bi makine çamaşır yıkıyoruz