Bu hafta carpıntılarım iyice artti. Arada tekliyo gibi oluyo sanki. Bas dönmelerim var, bayılacak gibi hisler geliyor arada. Fenalık gibi nasıl anlatsam.. dr normal olur öyle diyor ama bu aksam cok cektim mesela😔 kaç saat geçmek bilmedi. Hatta yemek yerken oldu, biraz aç kalmiştim bugun aksam yemeginde fenalastım belkide aniden sekerim yükselmistir. Sarımsaklı yogurt yiyodum tansiyonun düsmüstür dediler. İnatla acile gitmedim daha kötü oluyorum ben orda hastane ortamını hic sevmiyorum. Napmam lazım bilmiyorum.. kansızlık vardi demir hapı da iciyorum ama az geliyo sanırım geçmedi. Var mi bnm gibi sıkıntıları olan dertleselim..