SedaDmrk Kızlaaaar prensesim için bornoz takımı almak istiyorum önerebileceğiz marka ya da İnstagram sayfası var mı 🥰❤️
Unlukacar SedaDmrk ben özdilekten takım aldım canım içinde bornozu şapkalı havlusu hepsi takım çok kalıteli
mrs_elisah SedaDmrk özdilek markasının 3lü seti cok kaliteli. onu öneririm.130 tl idi sanırım fiyatı ama kalitesine değer. iyi bir şey almayı düşünüyorsanız.
Neslihan1903 SedaDmrk büyük anneannesi özdilek’ten almış Tazmanya canavarlı çok güzel hem baya parçası Var içinde bornozu kurulanma havlusu başlıklı ekstra 2 havlu daha
mrs_elisah aylinsss içinde havlusu bonosu ve kesesi vardi sanırım. havlusunu kullanırsınız. bornozu da 2 yaştan sonra kullanirsiniz
mrs_elisah https://m.trendyol.com/ozdilek/tweety-yenidogan-kiz-bebek-bambu-bornoz-seti-pembe-8697353259968-p-2241067?gclid=EAIaIQobChMI-Z7po9CW7AIVU_lRCh2G_AfdEAAYASAAEgJPt_D_BwE
minnie11 SedaDmrk hepsiburadadan almıştım ben. Buraya link ekliyorum umarım görünür :) https://www.hepsiburada.com/gaye-kiz-bebek-sevimli-tavsan-bornoz-takimi-dogal-p-HBV00000QEZX1?magaza=Sare+Baby
_TuBaa_ SedaDmrk Bebitof markası, 0-2yaş aldım. 169 almıştı ananemiz ama şuan indirimde malı filan gayet güzel. (Ürün: Trendyol)