ikizminikler Hnfesin bende sadece vajinanın üstünde göbeğin altında üçgen şekilde belirmiş göbeğimin üstünde yok geçici bişey diye biliyorum
Astadavistabeybi Hnfesin 27.haftadayım göbeğimin üzerine kadar çıktı o çizgi bence olmaması daha iyi zaten şiştik psikolojikmen alışamadım bir de o çizgi var 😬
Hnfesin MiniKaya bende de tüylenme oldu çizgi yok abimin hanımı geçen sene doğum yaptı onda vardı baya belirgin benm göbeğimi görünce aa sende niye yok dedi 😂
MiniKaya Hnfesin değişiyo canm 32. Haftadaym bndede sadece göbek deliğimin altından vajinama kdr var kiminde komple oluyomuş 🤷🏻♀️
Astadavistabeybi Hnfesin bende çok erken oldu bence daha hamile olduğumu bile bilmiyordum o çizgi çok az oluşmuştu vardı
Hnfesin MiniKaya cinsiyeti kız olanlarda göbek altı erkk olanlar boydan boya oluyor diyorlar be kadar doğru ne kadar yanlış bilemem 🤷🏻♀️
0Cerenk Hnfesin ben hamile olduğumu o çizgiyle 3. haftamda öğrendim😊 kimse inanamadı görenler de baya şaşırdı😊