Merhaba herkese. 22 haftalık hamileyim şimdiye kadar hep bebeğimin cinsiyetini kız olarak söylediler. Hatta en son 18 haftalıkken gittim devlete kız dedi ordaki doktor. Ondan önce de özelde kendi doktoruma gittim o da her seferinde kız dedi. Bugün yani 22 haftalık gittiğim kontrolde erkek dedi şok oldum. Hatta kesin ve % 100 erkek dedi. Daha önce ufak olduğu olduğu için yanılma payı olabiliyor dedi. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Yine değişir mi cinsiyet acaba aklıma takılıyor sabahtan beri.Tekrar gittiğimde kız derlerse şaşırmayacağım artık :)