Selamlar, 2 kedimle 14 haftalık bebeğimi bekliyorum. Veterinerimiz gebelik boyunca her ay iç dış parazit yapmamızı önerdi. 2 aydır yapıyorum ancak kedilerime ağır geliyor sanki. Daha önce böyle bi deneyim yaşayan var mı? Gebelikte kedi aşılarınızı nasıl yönettiniz?