Merhaba anneler biraz enterasan bi hikaye olabilir hatta enterasan demeyelim de insanın herşeye hazırlık olmasını gerektiren bir doğum hikayesi bırakıyorum size
21 eylül pazartesi kontrolüm vardı ve 2 cm açılmam vardı artık doğumu bekliyorduk sancılarım da başlamıştı artık doktorumun yanına girmeden önce nts ye girdim daha sora doktorumuza sonucu gösterdim bebeğin kalp ritmini iyi bulmadığını söyledi hemen ultrason ile bakalm dedi kızımızın boynuna iki kez kordon dolandıgını gördük kızım kanala giremiyordu boynundaki kordon onu orada geri çekiyordu ve kızım omzunu kanala sokmaya çalışıyordu 🙈 doktorum bekleyelim istersenz eve göndermek istemiyrm içim rahat etmez dedi burda kal dedi olmadı sezaryana alalım dedi suni sancıylada başlatabilirm dedi ama açılma olmaya bilir durum daha kötüye gidebilir dedi bende o kadar sancı çekeceğim ama olmayacaksa bekleyelim kendi sancılarımla dedim ve beklemeye başladık 2 saat de bir hatta 1 buçuk saate bir fln nts ye bağladım yürüyüş yaptım Çömelme hareketleri yaptım doktorum geldi kafası kanala giriyor dedi daha sora gitti tekrar kontrol etti ve kızım tekrar kanaldan çıktı sabah saat 9 dan akşam 9 a kadar bu şekilde gitti en sonunda doktorum saha fazla beklemeyelim sanki bir şey olsunda apar topar ameliyata girsek diye bakıyoruz dedi sezaryana alayım seni artık dedi ve bende tamm dedim çünkü artık danamıyordum sancım bi taraftan bi taraftan sürekli altan muane Ediyorlar çocuğu çevirmeye çalışıyorlar canım yanıyor bende yeter ozaman artık dedim Zaten kanamam da başlamıştı doktorum hemşireleRe beni hazırlamalarını söyledi Ve hazırlandım biraz tuaf dı çünkü normal doğum olacak diyordum hep tam artık gidiyorum ameliyata o da ne acil sezaryan biri geldi onu aldılar ben kaldım Neyse bekledim sora beni aldılar ben normal anestezi istedim tamamen bayıldım uyudum uyandım sıcak su torbası götürmüştüm eşim ve annem yataga onu koymuşlar sıcacık yataga girdim sora kızımı getirdiler ve hemen emzirdiler ben ne olduğunu bile anlamadım kendime tamamen geldiğimde baktım söyle mi Allah ım oda ne fındık burunlu ben ve babasına benzeyen esmer uzun saçlı bi prenses çok şükür Allah ım dedim bunca acıya deydi öyle böyle kızımızı 21 eylül saat 21:15 de kucağımıza aldık Allah bekleyen herkese yardım etsin ve hayırlı doğum nasip etsin
size şunu söyleyeyim herşeye hazırlıklı olun korkmayın sonu çok güzel bitiyor 🥰🙈
merak ettikleriniz varsa yardımcı olmak isterim 😇
öneri isteyenlere öneride verebilirim 🥰