hulya1406 Aleyna56 pazar günü 33.haftaya giricez pazartesi gittiğimde 2300 gr demişti doktorum.Şuan kaç kilo bilemiyorum merak ediyorum.🙏☺️
2793ebru Aleyna56 benim 33+2de 1800 dü oglum😔 ne yesem olmuyo ne ben ne de bebegim kilo Alamiyoruz. 10günde 100 gr. Kilo aliyorum onuda bebek almis oluyor sadece. Cok sükür sagligimiz yerinde ama minyon bir benek olacak diyor doktorumuz.
SnFk Aleyna56 32den selam! Yaklaşık 2000 gram benim tosunum. Lakin erken doğum riskimiz oldukça fazla 🥺
Gokcefeyza Sibel8888 Benimde 3 hafta kadar önden gidiyor da bu doğumu da öne çeker mi acaba sordunuz mu doktora. Bana özeldeki etkilemez sadece iri bir bebek olur dedi. Devletteki doğumu öne çekebilir dedi.
Sibel8888 Gokcefeyza evet öne çeker dedi. İri olduğu için sancıların kasılmaların daha erken başlar engel olamazsak erken doğabilir dedi. Kasım başında bekliyorduk artık kasıma kadar durmaz bu ayın sonunda doğum yaparsın dedi bana
Sibel8888 Gokcefeyza 33+5 şu an. İlk doğumum sezeryan olduğu için bu da sezeryan olucak. Tam 2 yıl var arada normal doğum riskli olur dedi. Sizin ne kadar?
Gokcefeyza Sibel8888 33+1 bizim de ilk gebelik doğum şekli ile alakalı bişey demedi ama,belimde fıtık var doğumda zorlar mı bilmiyorum 35. Haftada kontrolde söylüycem bakalım
Mrv24orn Aleyna56 2 kilo 64 grm bnmkide tam 33. Hftya grdgm gun gtmistim sanki kilosu azmi ne sznkilre gore ama doktrmda gelisimi onde gdyr dedi ayaklrni gobegni kafasnii fln olctu hep