Esraaelisa1 Eda-gnbkn Renni duo şurup iç ben 8 aylık hamileyim hala kusuyorum prilam dr hap içiyorum bırde yanma oluyor onun içinde rennie duo şurup içiyorum kaç şişe içtim yani