Zeynep23 ebrucan valla ne yalan söyleyeyim benim kadar tatlı yiyen olmasın ve tatlı bir kızım olacak inşallah
Minikfasulye ebrucan ben tatliyi zaten sevmezdm hamilelgmde de hic canm istemedi bulantim cok berbatti 😂 ama kasik kasik nar eksisi yedim ben zaten cok severdm ama etraftakiler hamilelkden yiyosn dediler insa 14 haftaligim bi kizim olcak 😍😍
Aysealty ebrucan tatlı delisi olmama ragmen hamileligimn basından beri ekşi ne varsa yiyorm tatlıyı agzıma sürmüyorm kızım olucak🙏
deletedmom211 Canım bende çok ekşi yiyen kız olur diye biliyorum ben çok ekşi yiyorum kız diyolar ama ben 15 haftaligim hayla belli değil cinsiyet sen kaç haftaliksin 😀
ebrucan deletedmom211 benim daha 9 haftalık canım çok tatlı yiyorum cinsiyeti de merak ettiğim için acaba belirtimidir diye düşündüm 😀
EliFurkan deletedmom211 ultrason goruntulerinden biraz tahmin yapabilirsiniz erkekler daha cabuk sekillenir kemik yapisi belirginlesir, kiz daha et parcasi gibi yavas sekillenir 😊 benim 9 haftalikta kollari bacaklari olusmaya baslamisti 13 haftada tam bi insan gorunumundeydi 😊
BegmkbraKansiz deletedmom211 ben oğlumda ekşi yiye yiye bir hal oluyordum şimdiki gebeliğimde pastalara hasta oldum 😍😍 ama cinsiyet belli değil henüz
Zeynep23 ebrucan çok şükür canım aynen öyle turşu falan yiyenlerin erkek olduğunu duydum Allah herkesin gönlüne göre versin
scl Hamile olduğumu öğrendiğimden beri tatlı yiyemiyorum. Çok sevdiğim keki bile ağzıma alamıyorum almayla hemen çıkarıyorum 🙄 valla tatlı yemeyi o kadar özledim ki henüz 10+4 cinsiyeti merakla bekliyoruz bizde 😌
ebrucan scl bulantısı fazla olanlar sanırım yiyemiyor inşallah biran önce geçer sizinde istediğinizi yersiniz az kaldı yakında öğreniriz 😍
EliFurkan Genelde tatli erkege eksi kiza yorumlanir ama ben 4 ayima kadar hiç tatli birsey yiyemedim hep tuzlu eksi, karnim da kiz karni gibi yayık sekilde ama oglum oluyor 😊 su zamanda bütün belirtiler tam tersi 😅
Zeynep23 EliFurkan aynen öyle benimde karnım erkek karnı hiç kız gibi değil herkes erkek mi diye soruyor amaa kızım olacak
EmrEsraErarsLan Ya ben hiç ayırt etmiyorum 9 haftalığım tatlı tuzlu me varsa yiyorum acaba benimkinin cinsiyeti ne olcak 😂😂😂
MerveTaer Ben ekşi delisiydim en başta fakat erkek bebeğe hamileyim bence batış inanç ama kız bebeğe hamile olanlar daha ağırmış ben hafiftim herkes erkek dedi erkek çıktı
ebrucan MerveTaer kız erkek hiç farketmiyor ama yine de merak ediliyor işte bana da herkes bi tahminde bulunuyor ama ben hiç bişey hissedemiyorum 😀 ağır hafif olayını anlayamadım kilo olarak mı
Kurtum MerveTaer kız ağır olur diye ben de duydum ama ne manada ağır. Yani bebek kilo olarak mı ağır hamilelik şikayetleri mi ağır. Neye göre ağır neye göre hafif ben bunu anlayamadım. Biliyosan açıklar mısın
scl Söylenenlerin tam tersi sanırım ya benim bi arkadaşım hamileliğin başından sonuna kadar oturduğu yerde bi kavonuz nutellayı bitiriyodu ama kızı oldu. diğer arkadaşım cinsiyeti öğrenene kadar ekşi tuzlu yedim tatlı yiyemedim dedi oğlu oldu ☺ Bence bu tam tersi gibi genelde 🤗
Kurtum EliFurkan ben de 9+ 2 de gittim. Kolu bacağı hiç belli değil. Bi fasulye gibiydi şekli öylece duruyordu bebek olduğunu bile zor anladım ben. O zaman benim ki kız mı olacak Allah izin verirse?
RabiaYamur EliFurkan 9+4 üm bugun ultrasonda ayaklarıyla elleriyle oynuyodu acıkca belliydi harektleri. Cok cabuk sekillendi bide hic yorgun degilim tam tersine enerji patlaması yasıyorum erkek midir acaba 😊🤰🏻
MerveTaer ebrucan benim annanem anneme demiştiki yeni hamile olunca Merve’nin oğlu olucak halsiz değil yerinde duramıyor diye eski toprak dediği çıktı teyzemin 6 tane kızı var bana dedi ki senin bebeğin erkek sen hafifsin yürürken zorlanmıyorsun ayrıca babasıda rüyasında görmüş 🙏🏻