pembemor Ozoooo benim de 52 😀 ama bizim erken doğum olacak tabi ikiz olduğu için. sizin zamanında hayırlısı ile gelsin inşallah 🧿🙏
Elbay hulya1406 bizde sevincliyiz. Esim turkiyede ben yurtdisindayim. Doguma yetismesini istiyoruz tabi vize gelirse ozamana kadar
Ozlem21e Haleediz01 hem cok cok az gibi hemde hic gecmiyo gibi geliyo artk🤗 sağ salim alırsınız insallah kucağınıza 🥰
Bilge1010 Tatlisannedilekk bende sizinle aynıyım hic belirtiniz yok dimi sizinde gelemeyecek mi bu minnaklar 😔