Neyazsamkabuletmiyorsun1 Kızlar kuaföre gidemiyorum bende makine ile alayım dedim ama elim yetmiyor bide karnım çok sıkışıyo eğildikçe jilet te aynı şekilde eşime yaptırmaya utanırım nasıl olacak artık yapmam lazım 38. Haftaya giricem
2artiikizannesi Neyazsamkabuletmiyorsun1 canım ben önüme ayna koyuyorum aynaya bakarak makineyle alıyorum istersen bir dene yapamazsan mecburen jilet kullan
turunculuanne Neyazsamkabuletmiyorsun1 ayna kullanarak dikkatlice yavaş yavaş yapabilirsin. Aynasız olmuyor
Naren1 Neyazsamkabuletmiyorsun1 ağda için hiç kuaföre gitmedim kendim yaptım ayna ile şimdiye kadar aldım son ayıma girdim o kadar zorlanıyorum ki ne yapacam bilmiyorum jiletde kullanmak istemiyorum tek değilsin canım
Elvanay Neyazsamkabuletmiyorsun1 son haftalarımız vücudumuz iyice hassas oldu en güzeli aynayla almak dinlene dinlene
hulya1406 Bebislerimiz bende aynen zaten lazere gitmiştim çok fazla sıkıntı yok ama artık 33.haftaya giricez git gide yaklaşıyor zaman ve göbekten göremiyorum ondan hep güvendiğim,tandığım kuaföre gitmem gerekiyor.
mayispapatyasi Neyazsamkabuletmiyorsun1 valla ya ayna yada eşin yani baska secenek yok. Ben suan annemin yanindayim esim sehir disinda sagolsun haftasonlari geldigi de halledip gidiyor 😂🙈
bebegim_28 Neyazsamkabuletmiyorsun1 28 haftam itibari ile kuaföre başladım 5 6 haftada bir yaptırınca yeterli oluyor yarın yine gidicem 34 haftalık olmak üzereyim bide 38 39 da giderim dopurmazsam eğer uzun dönem temiz oluyor
Balkuzu01 Neyazsamkabuletmiyorsun1 valla utanma canım eşine yaptır bende yapamadim ne ağda ne makine jiletle yaptım. Son zamanlarda da eşime yaptırırım. Sonuçta çocuğu yaparken utanmadım jilet yaptırırken niye utanayim😂🤭
Mrgrbt Haftadasın allahın izniyle 2 haftan falan kalmış karnın sıkışıyorsa yapamıyorsan boşver yapma sağlığında daha önemli değil bence eşime yaptırmaktansa yapmam daha iyi walla… En iyisi kuaför
setenay-92 Neyazsamkabuletmiyorsun1 Kuaforr gitseniz çok rahat edersiniz zor olur jiletle benim pandeminin en kötü zamanlarına denk geldi kuaförler kapalıydı ayna karşısında ağda ile almıştım hep çok zorlanıyordum ama alırken kocaman karınla zor oluyor