Melelll Bende 20 haftalığım hiç hissetmiyorum.. Sanki hemen de hissetmeyecek gibi düşünüyorum niyeyse. Çok kişi bu haftadan iyibaren hissetmeye başlıyor. Dün kontroldeydik hiç sorun yok maşallah.. Acaba sizinde kilonuz var mı? Benim kilom var, ondan kaynaklandığını düşünüyorum..