Gulsens 14+6 yım sanki karnım çok çıktı normalde dümdüz olmadığı için anlayamıyorum kilo mu bebek mi acaba diye sizin ne zaman belirginleşti kızlar bu zamanda çıkarım acaba
sntn Gulsens ben 15+4 haftalık hamileyim var bir büyüme ama öyle dışarıdan belli olacak kadar değil ben tshirtle felan yada taytla anlıyorum ama normalde anlaşılmıyor
Morcivert07 Gulsens ilk gebeliğimde 25 haftalarda artık iyice belli olurdu ama şimdi 10.hagtaua geldik göbeğim de cıktı. İkinci gebeliklerde daha erken cıkıyormuş bide arada çok zaman yoksa kaslar daha gevşek olıyprmus