34 haftalık hamişim kuzum :) öncelikle 16. Haftaya kadar yoğun mide bulantısı koku hassasiyeti yaşadım kabus gibi günlerdi hatırlamak bile istemem doktorum prilam Dr yazdı tamamen gecirmememkle beraber hafifletti. Ondan sonrasinda 26. 77. Haftaya kadar inanilmaz derece mide ağrısı şişkinlik hazımsızlık yaşadım bu yaşadığım mide bulantisindan bile Cook Cook kötüydü her akşam oturup saatlerce mide ağrım için ağlardım çünkü mide bulantisinda hap hafifletirken bunda hafifletecek hicbisey bulamiyordum 😢 neyseki onuda aylar sonra doktor değiştire değiştire mide koruyucu değiştire değiştire hafifletecek bir mide koruyucu buldum aylardır o mide koruyucu ile ayakta durmaya çalışıyorum 😔ve bu zaman diliminde 3 kere kanama geçirdim 3 kere hastanelerde yattım günlerce kanamayı durdurmak için 😟 demem o ki balım çıktığın yok inşallah seninde böyle zorlu değildir benim ki biraz baayyaaa zor bı 8 buçuk aydi şükürler olsun şimdi düşünüyorum hepsi geldi ve geçti her zorluk birer birer bitti üstelik bu skntilari çekerken sanki hiç bitmeyecek gibii geliyordu. Sana en büyük tavsiyem kendini yorma bugünlerde hepimiz ama hepimiz geçtik ve geçti bitti seninkide geçecek inşallah strse girme hap kullanman gerekiyorsa doktor kontrolünde hapını kullan kullan ki kendini iyi hisset sen iyi oldukça bebeğinde iyi olacaktır 😊