Benim de karnım çok kaşınıyor. Her gün kendime diyorum ki bugün tutacağım kendimi, kaşımayacağım. Olmuyor. O kadar tatlı kaşınıyor ki deli gibi kaşıyorum valla. Sonra da hemen pişmanlık. Lierac çatlak jeli vermişti doktorum. Her gün onu sürüyorum. Çok kaşınsa da hiç çatlak yok şimdilik. 26. Haftadayım. Bebek yağı aldım Gratis ten. Onu sürüyorum. Bakalım ilerleyen haftalarda ne olacak