Ayseege6156 benim eşim de geçirdi. 15 aylık bir çocuğum varken dikkat etmem malesef imkansızdı. Oğlum da babasını seviyordu ondan ayırmak mümkün değil. Hep aynı ortamdaydık hiç maske de takmadım. Hatta yarım bıraktığı yemeği bile yediğim oldu. Hiçbir şeyim olmadı elhamdülillah. Oğlumun da bir şeyi olmadı. Ya sağlık bakanın dediği enfeksiyon hastalıklarına da kovit diyorlar olayı biZim başımıza geldi ya da paketli gıda tüketmiyorum, bu süreçte de elimden geldiğince üşütüp hasta olmamaya dikkat ettim ondan mı bilemem. Hiç sıkıntı olmadı velhasıl.. bu arada eşim terliyken klima karşısında durmuş bir saat peşine de rüzgar kovit oldu ne hikmetse..