Arkadaslar 16+1 haftalığım. 2 li tarama testi yaptırdım risk oranı yuksek çıkmadı. 4lu tarama testi için de iki gün önce kan verdim. Sonuç bir haftaya çıkar. Sizce %95 netliği olan nifty genetik testini yaptırmali miyim? Çok kararsızım 2500 deniyor. Yaptiranlar , yaptirmayanlar of be yapmalı kızlar?🙄🧚♂️