30+ 2 haftalığız belim inanılmaz derece de ağrıyor yatarken geceleri uyuşuyor zaten sadece sağa ve sola yatabiliyorum sırt üstü yattım mı batıyor sırt bebekte zaten rahatsız oluyor yatılmıyor.Arada kalçama da bıçak saplanır gibi kengi oluyor çok hareket etsem bile..Magnezyumda kullanıyorum ama hergün düzenli değil tadını hiç sevmiyorum😩Sizler nasıl dindiriyorsunuz ağrılarınızı??🤦🏼♀️