Deletedmom369 ilk gittiğinizde sabah 8 de giderseniz gayet yardımcı oluyorlar fazla bekletmeden, biz her aylık kontrolde diğer ayın randevusunu alarak çözüm bulduk gayet iyi gidiyor, ayrıca özel numarasından da hastane dışında sıkıntı olduğunda her an ulaşabiliyorsunuz🙏🏻