MystryYYy Merhaba kizlar ben 19 haftalikken rahim agzmn tamamen aclmasyla serklaj oldum. Suan 5. Günümdeyim ilk 2 gun az kanma oldu normal dedi doktorum. Sonra az sarımsı akıntı geldi 3 4 defa onada nrmal dediler. Bazen bole alttan hafif sizlama agri oluyor . Kanda az enfeksiyon cikti suan antibiyotik tedavisi uygulaniyor damrdan ve kalçadan igne olarak . Siz neler yasadiniz ilk zamanlar? Hafif sizlama agri hissetmem normal mi ? Teşekkür ederim simdiden..
Gzmskr MystryYYy merhaba bende serklajliyim.20.haftamda oldum şuan 25 haftaya geldikçok şükür.Benim1 gün kanamam oldu sonra dediginiz gibi sarı akintim vardı oda geçti beyaza döndü.Olabilr yani korkulacak birşey yok.Bebek hareket ettikçe rahmin çıkacak gibi oluyor hatta. Siz kendinize dikkat edin çok ayakta kalmamaya çalışın mümkün olduğunca yatmak gerek.Ben doktordan doktora dışarı çıkabiliyorum.Allah sağlıklı bir şekilde kucağımiza almaya nasip etsin herkesin.
Zeysal MystryYYy öncelikle geçmiş olsun tamamen açılmayla nasıl serklaj yaptı doktorunuz ne dedi ? Serklaj hususunda nasıl bilgilendirdi sizi ? Hangi ilaçları kullanıyorsunuz ve sonuna kadar yatacak mısınız ? Bende serklaj oldum ilk 2-3 gün hafif akıntılı kanamam oldu doktor normal dedi Arada vajinada ağrı oluyor ona da normal dedi ama 2 gündür çamaşırımda ıslaklık var o normal mi bilemiyorum 🤷♀️ Progestan ve nidicart kullanıyorum artık hep yatacaksın wc dışında dedi
939393 Merhabalar bende 12. Haftada oldum serklajı suan 16+4deyim dediğin gibi kanamalar normal sızlamada normal bende sizinki gibi sızlamalar oldu özellikle oturdugum zamanlarda batma şeklinde şuan cok şükür yok
MystryYYy 939393 ben hep uzaniyorum yemek bile yatarak yyrm tuvalet disi kalkmiyorm cnm . İcten sizlama oluyor arada insallah oda gecer zamanla
Cagla12ht Merhabalar 14 haftalık gebeyim bende 2 gün önce serklaj oldum benim de kanamam oldu doktor normal olduğunu söyledi şu an sarımsı bir akıntım var bazen de sızlama hissediyorum bolca ıstırahat etmemi söyledi doktorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🙏🙏
Kubrabulutt31 Merhabalar bende 13. Haftada planlı serklaj oldum şuan 30+2 oldum şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı çok şükür bundan sonrada olmaz diye dua ediyorum en az 37-38 leri görürüz hepimiz inş, bu arada sürekli yatarak geçiyorum hamileliğimi
MystryYYy Kubrabulutt31 bende oyle sürekli yatiyorum insallah bende o haftalari ve ilerisini görurum bebeklermz saglkla gelsin
MystryYYy Zeysal cnm aslinda benim cok tehlikeliydi. Benim bir anda acilmam oldu agrim sancm yoktu nasil oldu anlamadik az bi kanamam olmustu ki nrmaldede arada olurdu bebek hareketi var diye endise etmedim doktora gttm ynede ihmal etmym dedim ultrsn bakar bakmaz doktorum sokagirdi rahm agznntamamen acik gozukuyor dedi bide alttan bakim dedi bakti ve rahm.agzm tamamen acik bebek kesesi cikmisti dogmus bu bebek dedi resmen. Dusundu biraz yuzde 1 ihtimal serklaj yapim dedi tutarmi bilmiyorum bebeği kesesiyle iticem kesenin patlama riski var cok dedi ama onuda denemesek 1 saate dogar dedi. Bizde yuzde 1 de olsa deneyelim dedik girdik ameliyata cok şükür doktorum kızımı kesesyle itmis rahim agzimida guzelce dikmis. Artık bbundan sonrasi takdiri ilahi. Kanimda biraz enfeksiyon cikti antibytk tedavisi goruyorum suan damardan ve kalçadan. Gunluk prulotn igne ve. Progestan 2 tane ampul igne olarak vuruluyorum yatmadann da endol fitil makattan atıyorum suanlik boyle
939393 MystryYYy gecer canım benimde ilk haftalarda senin gibiydi bende yatarak yemek yedim wc harici hiç kalkmadım şuan hala yatıyorum
Zeysal MystryYYy doktorum bana serklaj yapmadan önce sizin gibi kesesi dışına çıkmış birine kesesinin içeri itip serklaj yaptığını söyledi ve 39. Haftaya kadar beklediğini söyledi ümidinizi kesmeyin Allah’ın dediği olur sürekli yatmanızı söyledi mi size ? Endolü bana da vermişlerdi ama 2-3 gün sonra kestiler prolutonu da haftada 1 e indirdi progestan günde 6 tane nidicart günde 4 tane 😔
MystryYYy Zeysal bana da sürekli yatcaksin dedi . Yemegi bile yatarak yiyorum tuvalet disi kalkmiyorum insallah hepimiz saglkla alalim kucagmza yavrularmzi