Merhaba hanımlar 28+1 haftalık hamileyim ve bugun ki kontrolümde bebeğimin kilosunun 1040 gr. Olduğunu öğrendim 😔😔 2 hafta geriden gidiyoruz dedi doktor yakın takibe alacağım 2 hafta sonra tekrar konrole gel dedi benimle aynı durumda olan var mı ? Bebeğin kilo alması için ne yapabilirim ?