tk95 uzun olan dediğim şöyle. Eğer kadının veya erkeğin operasyon olması gerekiyorsa tüp vebek sürecini uzatıyorlar. Tüp bebeğin tamamlanması uzun sürebilir diye. Örneğin yumurta dondurma, embriyo dondurma, laparoskopi, histeroskopi gibi. Böyle uzun oluyordur. Bir de heyet raporu gibi birçok doktorun imzası gerekiyormuş diye okumuştum bir kere.
Ama benimki öyle değildi. 3 tane benim hormon tahlilim geçmiş 1 yıla kadar, eşimin 3 tane spermiyogram, gibi evraklarla gittim hemen dosyam açıldı. 1 haftada çıktı.
Kısada da uzunda da her trdaviden önce yeni rapor çıkarılıyor. Zaten o yüzden devlet 3 kere sınırlaması koymuş. Mantığı bu yani 3 sayısının da. Benim haklarım doldu mesela.