Bebeğim
36+3 haftalık ve makat gelişi suyu da normal ama doktorum yüzde doksan dönmez dedi o yüzden tam 38. haftaya sezaryen için hazırlıklı gelmemi söyledi ve bebeğin suyuna göre suyu aynıysa sezaryen olmayacak ama azaldıysa sezaryen olacakmışım ve sezaryenden korkuyorum bu durumu yaşayanlar var mı?