Merhaba sevgili annelerim,bugün çatı muayenesi oldum.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum çok korkak bir yapım vardır ve okuduğum bazı yorumlardan sonra daha da korktuğum çatı muayenesinde inanın zerre acı hissetmedim.Bu muydu yani bu kadar mı dedim doktora çok kısa süren basit bir işlem kendinizi stres etmeye değmiyor inanın 🤗 benim sorum tecrübeli annelere şu olacaktı,açılma yok sancı da yok bahsettiğim gibi 37+3 hamileliğim normal mi sizce? Ne zaman açılma ya da sancı çıkar ortalama? Bu herkeste değişir tabi ama yine de ortalama olarak ne zaman sancı ya da açılma başlıyor onu merak ediyorum. Çatım normal doğuma uygunmuş,bebek de şu anda olması gerektiği gibi duruyor kilosu suyu duruşu kordonu her şey normal tabi son anda neler olur bilemiyorum.